RELATII PUBLICE


Liberul acces al oricarei persoane din Romania la informatiile de interes public, definite prin Legea 544/2001, constituie, în conformitate cu Constitutia României, un principiu fundamental in relatiile dintre cetateni si autoritatile publice.

Accesul solicitantilor la informatiile de interes public care privesc activitatea Consiliului National al Audiovizualului este asigurat, în cadrul CNA, prin intermediul Serviciului Comunicare si Relatii Publice.
Pentru a primi in scris informatii de interes public cu privire la activitatea CNA, puteti trimite o cerere pe adresa Bdul Libertatii, Nr. 14, Sector 5, Cod 050706 Bucuresti, România sau prin e-mail la adresele info@cna.ro, comunicare@cna.ro

Informatii de interes public cu privire la activitatea CNA pot fi solicitate verbal la numerele de telefon ale Serviciului Comunicare si Relatii Publice : 305.53.42, 305.53.43

In cazul in care considerati ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public v-a fost încalcat, puteti adresa o reclamatie administrativa presedintelului Consiliului National al Audiovizualului.
Formularele tip, asa cum sînt prezentate în Normele metodologice de aplicare a Legii 544/2001, pot fi descarcate mai jos:

Formulare tip in forma electronica
Model de cerere de informatii - Microsoft Word doc (27KB) sau HTML
Model reclamatie administrativa 1 - Microsoft Word doc (27KB) sau HTML
Model reclamatie administrativa 2 - Microsoft Word doc (28KB) sau HTML

Comunicate de Presa
Daca doriti sa primiti comunicatele de presa ale CNA, va rugam sa trimiteti un mesaj prin care sa solicitati acest lucru la adresa comunicare@cna.ro

Centrul de informare si documentare
Centrul de informare si documentare al Consiliului National al Audiovizualului pune la dispozitia tuturor celor interesati – profesionisti din audiovizual, studenti de la facultatile de jurnalistica si de comunicare, s.a. – lucrari de referinta, publicatii, reglementari nationale si internationale din domeniul media. Centrul este deschis de luni pîna vineri, orele 9-17.

 
     

 

*